רעיונות לניסן פסח וחוה״מ / קהילה בזמן קורונה

  • בוקר טוב! בע”ה נציין את ראש חודש ניסן ביום חמישי הקרוב. המשימה שלכם- כל משפחה לוקחת דף ורושמת את האיחול,הברכה התפילה לכבוד ראש חודש ניסן.( כמובן שהילדים מקשטים,כותבים יפה ובגדול..) מצלמים את הילדים/ המשפחה עם הברכה שהכנתם..בגינה,ליד עץ פורח.. מקוריות חשובה!! שולחים אליי את התמונה..ומזה נכין קליפ לכבוד שבת..עם כל הברכות והצילומים. עליכם לשלוח את התמונה עד יום חמישי בשעה 10 בבוקר.לא יאוחר!! לא שלחתם, אתם לא נכנסים לקליפ. ובע”ה שבזכות הברכות והתפילות של תינוקות של בית רבן נזכה לגאולה שלמה! (ממליצה: לימור קידה)
  • ערכות לפסח לתושבים שלנו מוכנות👏🏼👏🏼 דבר המזכירות ומה יש בערכה, משולחן הרב, טיפים לשולחן הסדר, רשימת קניות, המלצות להתנהלות כלכלית, טיפים לעיצוב ועריכת שולחן הסדר, קורונוער (חוברת שהנוער עיצב והכין ד”ת ומשחקים) טאבו פסח, קוביית משחק (משחק לנוער) סיפורים לשולחן הסדר, בובות אצבע, חוברת מתכונים לפסח, עדשים לילדים שעונים נכונה על שאלות בשולחן הסדר, אלבש לתחפושת ועציץ יפה לסידור השולחן וגם חדר בריחה הרעיון של הרכזת קהילה @יעל בוקובזה הביצוע רובו של התושבים ששלחו את המידע, איגדנו הכל ביחד וארזנו (ממליצה:רעות משה)
  • ״את פתח לו״ משחק משפחתי לליל הסדר – משחק קלפים / חוברת
  • נכדים ונכדות יקרים בזמן שאתם תהיו סביב שולחן הסדר הסבים והסבתות יהיו בביתם. אז איך תרגישו אותם בכל זאת??? שלחו לנו צילום כמו זה שלמעלה (במילים שלכם) ונצא כולנו בבקשה להיום מחוברים למרות המרחק. קדימה, שלחו את הסרטון עוד היום ל 0549009615 ונתחבר בליל הסדר באהבה. פרוייקט שאנחנו מרימים בזכות טלי יצחק- רכזת וותיקים בישוב. (ממליצה: צופיה לקס)
  • אם גם אצלכם אנשים שואלים את עצמם: מה צריך להכין לליל הסדר? מה שמים בקערה? איך משתפים את הקטנים בסדר? ואיזה פעילות אפשר לעשות כדי שהסדר ירגיש מלא משמעות?
    המודעה הזאת בשבילכם. השנה ליל הסדר במדינת ישראל יחגג בצורה מיוחדת, החג שמאופיין יותר מכל, בסדרים גדולים בחוג המשפחה הרחבה או סדרים משותפים לאנשים רבים, יחגג השנה בחוג המשפחה המצומצמת. למעשה, רבים מאיתנו יערכו לראשונה ליל סדר בביתם. בגלל הצורך הזה בנינו עבורכם, את ערכת “עושים סדר!” – ערכת כרטיסיות שתלווה אתכם לפני ובמהלך ליל הסדר. הערכה שווה לכל נפש, בשפה פשוטה, כוללת הסברים על ההכנות הטכניות לסדר, ביאורים לקטעי הגדה מרכזיים, משחקים והפעלות לילדים. בהכנת הערכה השתתפו צוותי התוכן של “זהות” ו”קרוב ללב”. ההזמנה במינימום 10 יח’ מחירים מפורטים במודעה המצ”ב. להזמנות קהילתיות (מעל 100 יח’) : https://bit.ly/2w25tAp להזמנות פרטיות ותשלום באשראי: https://shop.karov-lev.co.il/product/%D7%A2%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%A1%D7%93%D7%A8 *חלוקה סטרילית לנק’ מרכזיות. *שכנים יכולים להתאגד ולהזמין יחדיו – יגיע אליכם לשכונה או ללובי הבניין. ישר מהתנור.. מומלץ☝🏼(ממליצה: לימור קידה)
  • אצלנו זה מה שעושים מחר, יהיו חידות שישלחו בזמן אמת שהפתרונות של כל החידות מצטרפים למשפט: 🎼🎥 הודעת תרבות 🎥🎼 תכננתם מלון בחול המועד? תכננתם קמפינג? טיול בנחלים? ועדת תרבות מזמינה אתכם להצטרף לקמפינג הגינות הענק של בית חורון! ביום ראשון הקרוב, חול המועד, בשעה 17:00 יוצאים לגינות, פותחים אוהל🏕️ ואוכלים ארוחת ערב 🍽️ נהנים ממוזיקה שכונתית שעושה שמח 🎤 ומשתתפים בפעילות נושאת פרסים וכיפית לכל הגילאים 🏆 המעוניינים להשתתף מוזמנים להכנס לקבוצה https://chat.whatsapp.com/C1DWWRXrpsW8INAO4TitRq הקבוצה שקטה, ביום ראשון ישלחו בה כל ההנחיות והחידות לפעילות 😍 מחכים לכם! (ממליצה: חני טובי)
  • שווה! אני ארגנתי שמחר כל משפחה מוציאה את הרמקול שיש לה, בשעה 14:00, אני שולחת רשימת שירים שהתושבים בחרו. הבעיה זה איך גורמים לכולם להתחיל באותו זמן… (ממליצה: שרה קילא אקרמן)
  • אצלינו מחר בינגו משפחתי בזום ומחרתיים משחק חברתי שכל משפחה מצלמת מה היא עושה ומעבירה לשניים אחרים שמעבירים לשניים אחרים וכן הלאה… (ממליצה: רחל ורבוב)
  • הטבע קורא לכם?? בואו לטיול ישובי וירטואלי הכולל חידות ופרס שווה למנצחים. היום ב 12:00 בזום. המשחק מותאם לכל המשםחה. בואו עם דף, עט וד”ר גוגל. מחכה לכם, צופיה.
    https://youtu.be/GtXBJLcIUaM זה הסרטון שהעלתי, עשיתי שיתוף מסך לכל משימה לחוד ובין לבין ניהלתי את החידון (ממליצה: צופיה לקס)
  • ערב טוב וחג שמח לכולן… תודה רבה לרכזות שכתבו פה רעיונות לחול המועד עזרתן לי מאוד לשמח פה בקהילה. לקחנו את הרעיון של עיר אוהלים ומעל 50 משפחות הקימו אוהלים היום במצפה יריחו ונהנו מאוד!
    בנוסף בעזרת הרכב של התחזוקה ובעזרת נוער ומתנדבים עשינו רכב משמח. היה נפלא! תודה לכן על הרעיונות באמת הצלתן עם הרעיון לעיר אוהלים… (בחצרות הפרטיות כמובן)…
    (ממליצה: חגית)
  • לחגוג ביחד, לשתף ולהרגיש חלק למרות המרחק.
    חגיגות המימונה בערוץ פתוח בזום, מוזמנים להכנס, לשתף במתכונים, בסיפורים, להעתיק מתכונים ולעשות מימונה משלכם.
    לא עשיתם אף פעם מימונה? זאת ההזדמנות.
    אתם עושים כל שנה ולא יכולים לארח?? קדימה, זה הזמן.
    זומימונה….. בעפרה במוצאי חג שני בשעה 22:00 https://zoom.us/j/95068967684
    שיהיה רק בשמחות (ממליצה:צופיה לקס)
0 0 votes
דירוג ההמלצה
Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments