רעיונות לחודש חשוון

ערב “קולה של אמא” – פאנל של אימהות לילדים עם צרכים מיוחדים בישוב שישתף בהתמודדות, יחשוף קצת ויגרום לעוד קצת התעוררות של הקהילה בנושא. אפשר להוסיף שיחה מעניינת בפתיחה או סיום או לבחור קבוצת אימהות בנושא משותף אחר.  רעיון

(ממליצה: מיכל קופליק)

יום ההליכה הבינלאומי לגברים ולנשים. חג הסיגד(הסרט שמגולץ ועוד..)תאטרון בוביני עם תיבת נח. מלווה מלכה לציון 25 שנה לפטירת הרב קרליבך – עם הרב אורי סעייד ונגנים לאור נרות שירי נשמה וסיפורים…- הסרט לעולם אינך יודע על חייו של הרב קרליבך של בעז שחק והוא מופיע ביוטיוב. לא יודעת למי פונים לגביי הקרנות.

(ממליצה: חגית)

אצלנו חוגגים את חודש העליה. (יש קבוצות גדולות של עולים). מוצש נח- ההצגה “ספר המדינה” של עגנון. עם השחקן אבי באט. יום העליה, ההצגה “לא כל הזהב נוצץ” עם תיאטרון הבובות של יהונתן ביטון (על קבלת השונה). בערב אנחנו עושים TEDעליה שזה מעגלי סיפורי עליה של תושבים + שירי ארץ ישראל. ובחג הסיגד מביאים גם את הסרט שמגלוץ.

(ממליצה:צופיה)

לילדים: תפילת גשמים גם התפללנו את התפילה של הגשמים וגם עשינו יצירות בנושא. הקטנים עשו מד גשם והגדולים קישטו תפילת גשמים על בלוק עץ.. היה ממש מושקע ויפה.. וגם מוצלח רעיון נחמד כמעט ללא עלויות למי שצריכה לפעילויות לקראת סוף שנה.

(ממליצה: רעות משה)

0 0 votes
דירוג ההמלצה
Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments